2 آذر 1401 - 12:30 ق.ظ

افتتاح طرح های اشتغال زایی ومحرومیت زدایی در هفته بسیج

 

به گزارش عصر اصفهان، رضاصفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای نکوداشت و پاسداشت هفته بسیج 14 عنوان برنامه متنوع در منطقه بخش مرکزی با شعار محوری”بسیج خدمت گزار ملت ایران” برگزار خواهد شد.
وی به نقش بسیج و خدمت گزاری به مردم اشاره کرد و افزود: نقش بسیج از یک منظومه ای تشکیل شده که ارکان متفاوتی دارد که حضور پرقدرت در اصلی ترین عرصه ها یکی از این ارکان است و الگوبودن و الگو سازی برای جوانان و آحاد جامعه ، کمک به دستگاه ها ، نهادها وسازمان ها در جهت دهی و امید بخشی ومکمل بودن بسیج در کنار مأموریت آنها و همچنین توسعه مردم سالاری دینی به همه عرصه ها به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و نقش مردم در انجام مأموریت ها و وظایف اجتماعی از دیگر ارکان آنهاست.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان به تشریح برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای بسیج در سالن شهدای برسیان بخش مرکزی اصفهان، اعزام تیم های پزشکی ودندانپزشکی در منطقه برسیان و فساران و افتتاح طرح های اشتغالزایی و محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در طول هفته بسیج از برنامه های محوری این ناحیه است.
صفری به دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا توسط مسئولان منطقه و پایگاه های بسیج به صورت گروهی در روز سوم هفته بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی ، اجرای سرود های خیابانی و برگزاری اردو های زیارتی سیاحتی از دیگر برنامه هاست.
وی به برگزاری یادواره شهدا وهمایش های محلی اشاره کرد و گفت : سوم آذرماه یادواره شهدا با حضور هزاران نفر از مردم منطقه و مسئولان، در روستای تیمیارت برگزار می شود و همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای سروشبادران در این روز انجام می شود.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان با بیان اینکه در همایش محله های اسلامی ، امام جماعت و مسئول پایگاه برای احصاء مسائل و مشکلات محلات، نشست هایی را در چهارم آذر با اهالی خواهند داشت، افزود: در هر مسجد یک مشاور در ابعاد مختلف حضور پیدا خواهند کرد و خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می دهند.
صفری ادامه داد: در طول هفته بسیج به منظور گسترش روحیه بسیجی در جامعه از فرماندهان پایگاه ها تجلیل می شود و در پنجم آذرماه بطور متمرکز در تمام کشور، رزمایش اقتدار بسیج با حضور میلیونی بسیجیان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 131390

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0