25 بهمن 1400 - 9:46 ق.ظ

عزیزبک آمانوف برای امضا قرارداد با استقلال وارد تهران شد

عزیزبک آمانوف، ملی‌پوش ازبکستانی برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال، بامداد چهارشنبه وارد تهران شد.

عزیزبک آمانوف برای امضا قرارداد با استقلال وارد تهران شد

به گزارش عصر اصفهان، عزیزبک آمانوف سابقه حضور در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ازبکستان و قابلیت بازی در پست‌های تهاجمی از جمله هافبک و وینگر  و همچنین مهاجم نوک را دارد که به زودی قراردادی ۲ و نیم ساله را با استقلال امضا می‌کند.

پیش از این قرار بود که آمانوف روز یکشنبه خودش را به تهران برساند که به دلیل شرایط کرونایی، تأخیر در اعلام تست کرونای این بازیکن، عدم صدور بلیط، نبود پرواز مستقیم به تهران و مسائلی از این دست سفر او به ایران با تأخیر همراه شد.

باشگاه استقلال برای تقویت خط هافبک خود با «عزیزبک آمانوف» بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند به توافقات اولیه دست یافته است.

استقلالی ها در انتظار اعلام تست پزشکی این بازیکن هستند تا پس از موفقیت در این آزمون، قرارداد 2 سال و نیمه ای را با عزیزبک آمانوف به امضا برسانند و نام او به عنوان سومین بازیکن خارجی این فصل آبی پوشان اعلام شود.

آمانوف ۲۴ ساله هم به همراه لوکوموتیو تاشکند به ۲ مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته است و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به زدن ۱۱ گل شده است. همچنین او چهار پاس گل نیز در کارنامه خود دارد.

قرار بود این بازیکن دو روز پیش برای انجام تست پزشکی و مذاکرات نهایی وارد ایران شود اما به دلیل تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا برای صدور بلیت، حضور وی در کشورمان به تعویق افتاد.

 

700/

کد خبر: 47872

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0