10 خرداد 1401 - 8:00 ب.ظ

طلوع‌کیان: بازیکن سفارشی قبول نکردم

خواسته من از باشگاه تمدید قرارداد پس از مسابقات باشگاه‌های آسیا و اختیار تام بود و بازیکن سفارشی قبول نمی‌کردم.

سرمربی پیشین تم والیبال شهداب گفت: خواسته من از باشگاه تمدید قرارداد پس از مسابقات باشگاه‌های آسیا و اختیار تام بود و بازیکن سفارشی قبول نمی‌کردم.

به گزارش تسنیم، تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر فصل 1400 به عنوان قهرمانی رسید و در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا نیز، سوم شد. باشگاه شهداب اما با اعلام نارضایتی از سرمربی، قرارداد علیرضا طلوع‌کیان را تمدید نکرد. این باشگاه، خواسته‌های غیر معقول و خارج از عرف سرمربی پیشین خود را دلیل قطع همکاری عنوان کرد. علیرضا طلوع‌کیان در این باره اظهار داشت: اولین خواسته من از باشگاه تمدید قرارداد پس از مسابقات باشگاه‌های آسیا بود که مدیریت باشگاه قبول نکرد. آنها عجله داشتند که قرارداد بازیکنان طراز اول خود را قطعی کنند. تلاش می‌کنیم در لیگ برتر قهرمان شویم و سپس به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه پیدا کنیم. چرا باید مسابقات قاره‌ای را فدای لیگ سال بعد کنیم؟!

سرمربی پیشین تیم شهداب یزد ادامه داد: مربی مورد نظر باشگاه از عید فطر در یزد حضور پیدا کرد. مذاکراتی با برخی بازیکنان از سوی مدیریت انجام شد و نظم و آرامش تیم به هم خورد. تا این لحظه کدام بازیکن درجه یک به جز بازیکنان سال قبل شهداب با تیم قرارداد بسته است؟ بازیکنان شهداب تا پایان باشگاه‌های آسیا قرارداد داشتند.

طلوع‌کیان عنوان کرد:‌ تا این لحظه سکوت کردم چون بعد از مسابقات باشگاه‌های آسیا روی تیم ملی و‌ کمک به بهروز عطایی در این تیم متمرکز شده‌ام ولی دقیقا روزی که ایران را به همراه تیم ملی ترک کردم بیانیه باشگاه صادر شد. هیچ تمایلی به صحبت در این مورد نداشته و ندارم ولی دوستان برای توجیه تغییر سرمربی به دنبال فضاسازی بوده در حالی که هواداران یزد باهوش هستند. مربی تیم ملی والیبال گفت: اختیار تام می‌خواستم و حضور بازیکن سفارشی و پرحاشیه از سوی مدیریت را قبول نکردم. بازیکنان سفارشی در تیمی که من سرمربی باشم قطعا اجازه  بازی و حضور نداشتند. دوستان بهتر است به جای حاشیه سازی از مربیان جوان ولی با سابقه که تجربه 17 فصل حضور (5 قهرمانی، 3 نایب قهرمانی و یک مقام سومی) در لیگ برتر والیبال را دارد تجربه کسب کنند. در کار مربیگری خودم فلسفه و خطوط قرمزی دارم که با میلیاردها پول، عوض نخواهم کرد چون معتقدم همه چیز پول نیست.

وی یادآور شد: تا قبل از سفر تیم ملی، منتظر پیشنهاد مجدد شهداب بودم و دلم با هواداران بود ولی بعد از کسب مدال برنز باشگاه‌های آسیا خداحافظی هم با ما  انجام نشد چه برسد به پیشنهاد مجدد همکاری. خوش استقبال و بد بدرقه بودن با مربی‌ای که شهداب را از مکان هشتم جدول  به قهرمانی در  لیگ برتر ایران و سوم آسیا رسانده، رفتاری غیرحرفه‌ای است. هواداران در آینده در این مورد، قضاوت خواهند کرد و بیش از نیازی به توضیحاتم نیست. من، دستیارانم و بازیکنان تیم، جام قهرمانی لیگ برتر و مدال برنز باشگاه‌های آسیا را تنها با 2 باخت به دست آوردیم.

کد خبر: 116063

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0