29 شهریور 1400 - 6:00 ب.ظ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان:

طرح مدیریت سرعت در محور اصفهان – دلیجان و نجف آباد – داران اجرایی می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: طرح مدیریت سرعت در دومحور اصفهان – دلیجان و نجف آباد – داران اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمدعلی صلواتی در نشست آغاز فاز اجرایی مدیریت سرعت در دو محور پایلوت استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به صورت پایلوت در دو محور اصفهان – دلیجان و نجف آباد- داران – الیگودرز اجرا می‌شود که اقدامات در سه بخش اصلی نظارت موثر گشت‌های پلیس راه، کنترل هوشمند جاده ها با سامانه های ثبت تخلف و آرام سازی ترافیک و ایمن سازی مقاطع شناسایی شده در دستور کار است.
وی با بیان اینکه طرح پایلوت مدیریت سرعت در دومحور استان اصفهان با همکاری همه بخش های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، بخش راهداری و حمل و نقل اداره کل، پلیس راه و دیگر مجموعه‌های مرتبط در این طرح همکاری خوبی را داشته اند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای کامل این طرح انتظار ما کاهش موثر تصادفات در دو محور پایلوت اجرای این طرح است، ادامه داد: همه دستگاه‌های فعال در محورهای جادهای توان خود را برای تامین ایمنی راه‌ها به کار گرفته اند و امیدواریم شهروندان نیز برای حفظ جان خود نسبت به رعایت سرعت ایمنی در محورهای درون و برون شهری توجه داشته باشند.
وی تصریح کرد: همه اقدامات برای هوشمند سازی راه‌ها و همچنین بهبود وضعیت جاده ها در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که مردم نیز نسبت به رعایت قوانین توجه داشته باشند.
صلواتی تصریح کرد: خواب آلودگی یکی از دلایل اصلی تصادفات در محورهای استان اصفهان است، مجتمع‌های بین راهی مناسبی در استان راه اندازی شده تا رانندگان استراحت کافی را داشته باشند و به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر: 40850

منبع: واحد رسانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0