13 آبان 1399 - 1:23 ب.ظ

رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

طرح زوج و فرد در اصفهان اجرا نمی شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا طرح زوج و فرد تا پایان آبانماه دراصفهان اجرا نمی شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا طرح زوج و فرد تا پایان آبانماه دراصفهان اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا بعید به نظر می‌رسد طرح زوج و فرد تا پایان سال جاری در اصفهان اجرایی شود اما تصمیم با ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی افزود: هر ساله با توجه به آغاز فصل سرما و پدیده وارونگی هوا که غلظت آلاینده‌های جوی را افزایش می‌دهد طرح زوج و فرد در اصفهان اجرایی می‌شد اما کنترل شیوع ویروس کرونا بر آلودگی هوا مقدم است و پلیس راهور تابع ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ورود خودروها با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان ممنوع شد، تصریح کرد: خروج خودروها با پلاک بومی، از خروجی‌های اصفهان از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا پایان جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع است.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه عمومی بار و مسافر مشمول طرح ممنوعیت نخواهد شد و با وجود اینکه پلیس تمایلی به اقدامات تنبیهی ندارد اما متخلفان با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متنبه می‌شوند.

کد خبر: 37467

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0