28 بهمن 1399 - 10:13 ق.ظ

ضبط ۶ اجرای صحنه‌ای جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت

شش اجرای صحنه‌ای سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با آغاز جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت ضبط می‌شوند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر/ اجراهای صحنه ای گروه ماهیما (حجت اشرف زاده)، گروه رستاک (سیامک سپهری)، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، دوئت فراتا-دی پالما (ایتالیا) و ترانه باران (قاسم افشار و حمید غلامعلی) در تالار وحدت ضبط و بر اساس جدول زمان بندی پخش می‌شود.

ضبط اجرای این شش گروه از امروز آغاز می‌شود و فقط عوامل ضبط اجراها، ستاد اجرایی جشنواره، عوامل فنی پشت صحنه و برخی همراهان گروه‌ها با حفظ اولویت سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین ضبط در تالار وحدت حضور خواهند داشت و این اجراها نیز پذیرای مردم نخواهد بود.

اجراهای سایر گروه‌های سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر پیش از آغاز جشنواره در تالار رودکی ضبط شده‌اند و بر اساس جدول پخش می‌شوند.

مخاطبان می‌توانند بر اساس زمان بندی مشخص شده در جدول از سایت‌های جشنواره موسیقی فجر (fajrmusicfestival.com)، انجمن موسیقی ایران (nay.ir) و تیوال (tiwall.com) ، به صورت رایگان اجراهای صحنه‌ای سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر را تماشا کنند.

سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی ۲۸ بهمن تا ۴ اسفندماه برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

300

کد خبر: 33826

منبع: روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0