5 مرداد 1401 - 4:00 ب.ظ

شکوری: فضای فوتبال ایران ملتهب است

دبیر اسبق فدراسیون فوتبال گفت: فضای فوتبال ایران تا حدودی ملتهب است و این برای تیم ملی در آستانه جام جهانی خوب نیست.

ابراهیم شکوری روز چهارشنبه در حاشیه دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم‌ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور است در جمع خبرنگاران افزود: واقعیت این است که فضای فوتبال ایران تا حدودی ملتهب است و این برای فوتبالی که زمان چندانی تا آغاز جام جهانی ندارد، خوب نیست.

وی ادامه داد:  تا جام جهانی فرصت چندانی نداریم،‌ در این برهه زمانی همه کشورها متحد شده‌اند تا از تیم خود در بزرگترین رقابت فوتبالی جهان حمایت کنند چرا که فرصتی نمانده و ما هم باید تمام و کمال از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم و با ایجاد یک فضای آرام،‌ آن‌ها را مهیای حضور در جام جهانی کنیم. تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی در این است که سنوات گذشته فضایی آرام‌تر را تجربه می‌کردیم اما این‌بار به دلایل مختلف این فضا وجود ندارد.

سرپرست دبیری اسبق فدراسیون فوتبال ادامه داد: بدون شک مسئولیت‌ها و پست‌هایی که وجود دارد ماندگار نیست و فقط عملکرد مدیران می‌ماند و در تاریخ ثبت می‌شود. طبیعی است سلایق مختلفی هم باید وجود داشته باشد اما همه این‌ها باید در یک راستا و با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران باشد.

شکوری با بیان این‌که ایران در گروه آسانی در جام جهانی قرار ندارد، گفت: بر خلاف تصور برخی از دوستان اعتقاد دارم بازی‌های بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت چرا که تیم‌هایی در این گروه هستند که جدا از عرصه ورزش و فوتبال، رقبای ما در صحنه‌های دیگر هم به شمار می‌روند و این فضای متفاوتی را ایجاد می‌کند. انگلستان با تغییر فلسفه بازی، یکی از رقبای سخت ما در این گروه است و امیدوارم تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌های جام جهانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

کد خبر: 118697

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0