15 دی 1399 - 4:10 ب.ظ

سردار حجازی:

شمار موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله بیش از تصور اسرائیلی‌هاست

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در سالروز شهادت سردار سلیمانی در اولین مصاحبه با رسانه‌ای خارجی، ضمن بیان اینکه راه سردار خالی نخواهد ماند، تأکید کرد، تعداد موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله بیش از چیزی است که دشمن تصور می‌کند. وی افزود: شما به نظر کارشناسان اسرائیلی مراجعه کنید تا عمق وحشت آنان را متوجه شوید. یکی از اسرائیلی‌ها گفته بود که دویست موشک دقیق برابر با هزاران موشک غیردقیق است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، سردار «سید محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی، در مصاحبه با شبکه خبری المیادین، به ذکر نکاتی پیرامون ایشان پرداخت و تأکید کرد راه سردار ادامه دارد.

این اولین مصاحبه سردار حجازی با رسانه‌ای خارجی است. غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین ضمن اشاره به این نکته یادآوری کرد که سردار قاسم سلیمانی نیز هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ای خارجی نداشت. سردار حجازی نیز گفت، «آمدن من به این مصاحبه نوعی قدردانی از زحمات و تلاش‌های شهید سلیمانی است و برای تقدیر از مجاهدت‌های طولانی او، ‌لازم است همه کسانی که با او در ارتباط بودند،‌از زحمات او برای انقلاب و جهان اسلام کشید، سخن بگویند».

کد 300

کد خبر: 35506

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0