4 اسفند 1399 - 12:13 ق.ظ

فرماندار هرسین:

شستشوی شبکه آبرسانی ۳۰ محله و کوچه هرسین انجام شد

فرماندار شهرستان هرسین گفت: شستشوی شبکه آبرسانی ۳۰ محله و کوچه شهر هرسین انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرنگار مهر، عبادالله کنجوریان بعد از ظهر دیروز در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از سیستم آبرسانی شهرستان هرسین اظهار کرد: کدورت آب شرب این شهرستان در گذشته موجب ته نشین شدن گل و لای در سیستم آبرسانی شده که سبب بروز مشکلات بسیاری برای شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات در بعضی از محلات شهر هرسین و همزمان با افزایش و کاهش فشار آب ادامه دارد، افزود: شستشوی شبکه آبرسانی در حدود ۳۰ کوچه و محلات بزرگ شهر هرسین که دارای بیشترین مشکل بودند طی ۲ مرحله انجام شده و این عملیات در فازهای بعدی ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه شستشوی ۱۲ کیلومتری خطوط شبکه آبرسانی این شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: آبرسانی به ۱۹ روستای بخش بیستون در دهه فجر از اقدامات ارزنده در بخش آب و فاضلاب بوده است.

گفتنی است، انجام ساخت و سازهای غیر قانونی بر روی بخشی از شبکه قدیمی فاضلاب روستای چشمه کبود، مسدود شدن منهول ها و بخشی از مسیر هدایت فاضلاب این روستا باعث جاری شدن فاضلاب در معابر روستا و ورود آن به منازل مردم شده بود که با پیگیری‌های انجام شده و ۱۵۰ متر لوله گذاری و شستشوی شبکه آبرسانی این مشکل رفع شد.

کد 300

کد خبر: 31898

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0