26 مرداد 1400 - 10:00 ق.ظ

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

شرکت های خصوصی اصفهان، تعطیلی کرونا را رعایت نکردند

حجت الله غلامی؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از دریافت گزارشی از عدم تعطیلی شرکت‌های خصوصی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: قرار شد طبق مصوبه ستاد ملی کرونا شرکت‌هایی که تعطیل نکرده بودند تا شنبه تعطیل باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، غلامی در نود و هشتمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، با ارائه گزارش های اعضای ستاد کرونا از کمیته های مختلف، افزود: در این نشست عملکرد یک روز گذشته اعضای ستاد ارائه شد که تعطیلی ها در بسیاری از صنوف رعایت شد و همکاری خوبی در سطح استانی داشتیم.

وی افزود: گزارشی از عدم تعطیلی شرکت های خصوصی داشتیم که قرار شد طبق مصوبه ستاد ملی کرونا شرکت هایی که تعطیل نکرده بودند تا شنبه تعطیل باشند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد:بخشی از اداره ها که خدمات ضروری ارائه می کردند باز و بقیه ادارات نسبتا رعایت کردند و تعطیل بودند.

وی ادامه داد: وضعیت تردد در شبکه معابر برون استانی کنترل می شود و ۹ ایستگاه بازرسی فعال است که با خودروهای متخلف برخورد، برگشت و حتی جرایم یک میلیون تومانی صادر می شود.

غلامی گفت: ۱۶ دوربین ثبت تخلف در راه های برون شهری و ۶۴ دورببین ثبت تخلف در سطح کلان شهر اصفهان تخلفات رانندگان را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات این نشست تعطیلی پارک ها و تفرجگاه ها اعلام شده بود که تعدادی مراکز همچنان فعال بود که با آنها برخورد و قرار شد بازدید میدانی از کمیته های مختلف توسط اصناف صورت گرفت.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان بیان کرد: در بخش هیات های مذهبی، اقدامات توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام و قرار شد با متخلفان که شیوه نامه کرونا را رعایت نمی کنند برخورد شود.

وی درباره مراکز واکسیناسیون گفت: انتظار داریم نظم و انضباط بیشتری در این اماکن برقرار شود و شهروندان از روی نوبت و یا ارسال پیامک برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

غلامی اضافه کرد: ۳۰ میلیون دز واکسن اخیرا وارد کشور شده است که با برنامه زمان بندی شده قطعا شرایط بهتری پیدا می کنیم.

وی همچنین درمورد پایانه های مسافربری افزود: همه اتوبوس ها باید با یک سوم حجم مسافر مسافرت کنند، البته برخی اتوبوس ها بیرون از پایانه مسافرگیری می کنند که در پلیس راه متوقف و اگر تخلف کرده باشند با آنها برخورد می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تاکید کرد: محدویت های کرونایی تا پایان وقت شنبه هفته آینده برقرار و یک شنبه تمام می شود.

206

کد خبر: 29048

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0