20 شهریور 1400 - 4:00 ب.ظ

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی احراز شد

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برترین دستگاه

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در عملکرد سال ۹۹ دستگاههای اجرایی استان اصفهان که در بین ۶۵ دستگاه استانی برگزار گردید در گروه زیرساخت و توسعه با مجموع امتیاز ۱۹۸۳ در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در جشنواره شهید رجایی و آیین معرفی و تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر استان که با حضور استاندار و شماری از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی کسب نمود و لوح تقدیر و تندیس دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد.

شاخص های عمومی شامل اصلاح ساختار سازمانی؛ توسعه دولت الکترونیک، مدیر سرمایه انسانی، ارتقا سلامت اداری،  مسئولیت پذیری،  پاسخگویی و مدیریت عملکرد می باشد.

در بخشی از متن لوح تقدیر استاندار اصفهان و دبیر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی خطاب به مهندس حمید رضا پیرپیران رئیس هیات مدیران و مدیرعامل شرکت آمده است:

امید است با استمرار و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها موجب ارتقای کارآمدی دولت، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافزاری میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید.
گفتنی است: در این جشنواره، مهندس علیرضا کشانی و محمد رضا آریان پور از برگزیدگان خدمت شناخته شدند و مورد تجلیل دکتر رضایی استاندار اصفهان قرار گرفتند.
کد خبر: 37228

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0