23 مرداد 1400 - 7:30 ق.ظ

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

شروع طبخ آشپزخانه های اطعام حسینی در اصفهان

72 آشپزخانه در سطح استان در طرح اطعام و احسان حسینی به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر در زمینه کمک به نیازمندان شروع به طبخ کردند و تا پایان این ایام برپا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصراصفهان وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه ماه محرم، ماهی است که توانسته جریان حمایت از نیازمندان را در جامعه بیشتر نمایان کند، افزود: طرح اطعام و احسان حسینی، با برپایی 72 آشپزخانه حسینی به منظور تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در ایام محرم و صفر برای نیازمندان استان اصفهان با همدلی و مشارکت نیکوکاران اصفهانی دایر شد.

عباسعلی زارعان با بیان اینکه در سال گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و همدلی برای اولین بار شاهد اجرای طرح اطعام حسینی بودیم، گفت: با ایجاد 124 آشپزخانه ، 839 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی افزود: با مساعدت نیک اندیشان 111 هزار و 366 بسته معیشتی در سال قبل در طرح احسان حسینی به مددجویان استان اهدا شد.

زارعان با بیان اینکه کمک های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی سال گذشته بالغ بر 33 میلیارد تومان بوده است، افزود: پیش بینی می کنیم امسال نیز با حضور حداکثری خیران، حمایت های چشمگیری در کمک به معیشت نیازمندان داشته باشیم.

 

کد201

کد خبر: 28733

منبع: عصراصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0