28 دی 1399 - 5:37 ب.ظ

شبکه سارقان ۱۴ دستگاه خودرو در مهاباد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: پنج نفر از اعضای شبکه سارقان حرفه‌ای ۱۴ دستگاه خودرو طی یک عملیات در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مفقود شدن قطعات آن توسط شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات تخصصی و فنی با بکارگیری منابع خبری موثق در نهایت یک سارق سابقه‌دار شناسایی و با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از کسب دستورات قضایی لازم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: متهم در اظهارات خود به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کرده از غفلت و سهل انگاری مالباختگان سوء استفاده و اقدام به سرقت خودرو کرده و پس از بازکردن قطعات اصلی خودرو و اموال و قطعات مسروقه را فروخته است.

سرهنگ توحیدی همچنین از دستگیری چهار نفر مالخر خودرو و قطعات آن در این رابطه خبر داد و گفت: تمام اعضای این باند ۵ نفر دستگیر و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف و پس از اخذ دستورات قضایی لازم به صاحبان اصلی بازگردانده شد.

کد 300

کد خبر: 36527

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0