20 اردیبهشت 1399 - 4:45 ب.ظ

مدیر منطقه ای بورس آذربایجان غربی:

شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی ۲۱ درصد رشد دارد

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بازار بورس با رشد ۲۱ درصدی بیش از ۱۳۶ هزار واحد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، وحید جوادی از افزایش ۲۱ درصدی شاخص کل در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد و افزود: شاخص کل بازار بورس با ۱۳۶ هزار و ۱۷۰ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۷۸۷ هزار ۱۰۱ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرا بورس نیز با یک هزار و ۲۱۴ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۰ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

وی اظهارکرد: در هفته منتهی به دهم اردیبهشت افزون بر ۱۶ میلیون سهم بیش از هفته گذشته معامله شد و در هفته‌ای که گذشت ۱۲۱ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۸۹ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی به ارزش یک هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: طی هفته گذشته سهام و حق تقدم ۳۵۵ شرکت توسط ۱۲ کارگزار در ۱۶ ایستگاه معاملاتی، معامله شد که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ۷ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

 

300

کد خبر: 29474

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0