22 دی 1399 - 2:34 ب.ظ

سقوط قیمت ها آغاز شد

کاهش قیمت دلار که از ابتدای هفته آغاز شده، ‌امروز بر سایر بازارها نیز تاثیر گذاشت تا آنجا که قیمت‌ها در بازار طلا و سکه،‌ خودرو،‌ تلفن همراه و ... با افت همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، قیمت دلار که از ابتدای سال جاری در روند صعودی پرشتابی قرار گرفت و تا محدوده‌های قیمتی ۳۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد، بر افزایش قیمت‌ دیگر کالاها بی‌تاثیر نبود و زمینه رشد غافلگیرکننده نرخ در بازارهایی مانند طلا، سکه، خودرو و تلفن همراه را فراهم کرد.

حتی قیمت سکه در ادامه افزایش قیمت دلار، وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به بیش از یک میلیون تومان رسید، افزایش قیمت‌ها امکان سرمایه‌گذاری افراد در این بازارها را به دلیل نیازمندی برای تامین نقدینگی زیاد دشوار کرد.

افزایش قیمت دلار همچنین در دیگر بازارها مانند خودرو و تلفن همراه تاثیرگذار بود و قیمت در این بازارها به میزانی افزایش پیدا کرد که قدرت تامین نقدینگی و تقاضا در این بازار را با کاهشی چشمگیر همراه کرد.

افزایش قیمت‌ها از هفته گذشته با اعلام خبر قطعی شدن پیروزی بایدن در انتخابات رییس جمهوری آمریکا با کاهش قیمت دلار متوقف شد و بار دیگر در مدار نزولی قرار گرفت.

کد 300

کد خبر: 35915

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0