19 تیر 1400 - 12:09 ق.ظ

سفر مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌ احمرایران و هیات همراه به استان اصفهان

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌ احمر ایران در سفری یکروزه به اصفهان از طرح ها و امکانات جمعیت هلال احمر استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، دکتر علی صفرعلی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر در این سفر یکروزه در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به توانمندی و ظرفیت های جمعیت هلال احمر اصفهان خواستار به کارگیری این ظرفیت ها در ارائه خدمت به بیشتر و بهتر به مردم و نیز سرمایه گذاری مطلوب و بهینه شد .

وی با اشاره به پیشینه جمعیت هلال احمر اصفهان در خدمت رسانی به مردم ، خدمات داروخانه جمعیت هلال احمر اصفهان را علی رغم محدودیت فضا و مکان مناسب ، ستودنی توصیف کرد .

دکتر صفرعلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موقعیت زمین در نظرگرفته شده برای داروخانه بسیار مناسب هست و امیدواریم طرح مناسبی برای این زمین آماده و اجرا شود .

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌ احمرایران ضمن اشاره به بازدید از مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات استان اصفهان گفت : این مرکز آموزشی دارای این پتانسیل و ظرفیت کم نظیر است که بتواند میزبان بخش زیادی از دوره های کشوری برای جمعیت هلال احمر و سایر سازمان ها باشد که این امر می تواند ضمن درآمدزایی، به توسعه، گسترش و تجهیز این مجموعه نیز کمک نماید.

وی در ادامه با اشاره به دیدار با حضرت آیت الله مهدوی، نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این دیدار مسایل مهمی از جمله ساخت محل جدید داروخانه جمعیت هلال احمر استان مطرح شد و مقرر شد اقدامات انجام شده در این زمینه به صورت مستمر به استحضار ایشان رسانده شود .

کد خبر: 27468

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0