27 تیر 1399 - 11:13 ق.ظ

سخنگوی ذوب‌آهن: داور عذرخواهی نکند، تندیسش را به نشانه تنفر در اصفهان به نمایش می‌گذاریم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن بعد از شکست تیم فوتبال این باشگاه برابر ماشین‌سازی، در دیداری که داوری آن جنجال زیادی به همراه داشت، به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد و خواستار برخورد قاطع با او شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگویی گفت: چه کسی جوابگوی مردم اصفهان خواهد بود، در حالی که در بازی با ماشین‌سازی تبریز تیم داوری رسما و علنا سر تیم فوتبال ذوب آهن را برید؟ واقعا باید به حال فوتبال ایران تاسف خورد. اتفاقاتی که در بازی ذوب آهن با ماشین‌سازی رخ داد به هیچ‌وجه قابل پذیرش برای مردم شریف اصفهان، کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه و باشگاه ذوب آهن و همچنین عدالتخواهان جامعه فوتبال ایران نیست و نخواهد بود.

وی ادامه داد: کمیته داوران، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ایران باید در برابر این بی‌عدالتی علنی موضع‌گیری روشن خود را اعلام کنند و ما از حق مردم اصفهان و خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن نخواهیم گذشت. به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی باید بیشتر و گسترده‌تر از همیشه به فوتبال ایران ورود کنند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین گفت: واقعا باید پرسید که به کدامین گناه اینگونه با ذوب آهن که همواره مظلوم و نجیب بوده است رفتار می‌کنند؟ مساله آنچنان حاد و علنی بود که قاسم حدادی‌فر کاپیتان خوش‌اخلاق ذوب آهن که سالیان سال به عنوان برترین بازیکن اخلاق‌مدار فوتبال کشور انتخاب شده است، با کارت قرمز داور روبرو شد.اطمینان داشته باشید که داور این دیدار به منفورترین چهره برای مردم اصفهان تبدیل شد و هرگز آن چه با بی‌عدالتی علنی در چمن ورزشگاه فولادشهر انجام داد، فراموش نخواهد شد. این داور باید در یکی از برنامه‌های سراسری و پربیننده فوتبال رسما از مردم اصفهان عذرخواهی کند؛ در غیر اینصورت تندیس این شخص را به عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.

جمشیدی در ادامه ابراز کرد: از همه ملت شریف و فوتبال دوست ایران تقاضا مندم که فیلم مسابقه ذوب آهن ماشین‌سازی را نگاه کنند و ببینند که در این مسابقه چه بر سر ذوب آهن آوردند. این داور باید نقره‌داغ شده و برای همیشه از داوری فوتبال کنار گذاشته شود؛ در غیر اینصورت سلامت و حیثیت جامعه شریف داوران زحمتکش فوتبال ایران لکه‌دار باقی خواهد ماند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین اظهار کرد: اگر عملکرد به شدت ضعیف و غیرقابل دفاع داور این دیدار، عمدی و حاصل جریانات پشت پرده مافیای فوتبال ایران باشد که وا اسفا و این داور و دیگر دست‌اندرکاران این ناداوری علنی، تا ابد اسیر وجدان خود خواهند بود و اگر سهوی باشد که باید تاسف خورد از عملکرد کمیته و دپارتمان داوری که چنین داور بی‌تجربه‌ای را برای این مسابقه حساس و شش امتیازی انتخاب و چیدمان کرده‌اند. در حقیقت باید اشاره کنم که ما از تیم ماشین‌سازی شکست نخوردیم، بلکه تیم داوری و به ویژه داور اصلی این مسابقه شکست ناجوانمردانه را به ذوب آهن تحمیل کردند و ما بی‌صبرانه منتظر بازبینی فیلم این بازی توسط مسئولین ذیربط در کمیته و دپارتمان داوری هستیم که به مردم استان اصفهان توضیح دهند.

جمشیدی در پایان ضمن تقدیر از فوتبال تهاجمی بازیکنان ذوب آهن در این دیدار، گفت: تیم فوتبال ذوب آهن به مانند دیدار هفته گذشته در برابر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فوتبالی سراسر تهاجمی را به نمایش گذاشت که اگر داور اینگونه عمل نکرده بود نتیجه‌ای مانند هفته بیست و چهارم را بدست آورده و به هواداران عزیز و مردم اصفهان تقدیم می‌کردیم، اما چه سود که در آتشی سوختیم که مستحق آن نبودیم.

کد خبر: 45189

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0