19 اردیبهشت 1399 - 9:34 ق.ظ

دبیرکل فدراسیون فوتبال:

زمان برگزاری انتخابات مشخص شده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید در نقشه راه ارسال شده از سوی فیفا، زمانبندی اصلاح اساسنامه و انتخابات این فدراسیون مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، مهدی محمدنبی درباره به تایید رسیدن برنامه زمانبندی روند اصلاح اساس نامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال توسط فیفا گفت: ۱۸ فروردین این جدول زمانبندی به تایید هیات رئیسه رسید و ۲۰ فروردین به فیفا ارسال شد. فدراسیون جهانی فوتبال در تاریخ ۴ اردیبهشت نقشه راه و جدول زمانبندی‌ای را برای ما فرستاد که طی این فرآیند که اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات برگزار خواهد شد. امیدواریم پس از اصلاح اساسنامه، افراد باتدبیر و ورزشی بتوانند در کنار هم فدراسیون را مدیریت کنند.

وی درباره زمان برگزاری مجمع این فدراسیون برای اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات گفت: این تاریخ‌ها مشخص است، اما به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. این هفته جلسه‌ای در هیات رئیسه داریم تا پیش نویس اساسنامه را مرور کنیم. اعلام تاریخ دقیق بستگی به روند اصلاح اساسنامه توسط فیفا و اعضای مجمع دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: این روند همانند یک پازل است که تکمیل آن به همدیگر ربط دارد. هر چقدر پیش نویس اساس نامه سریع‌تر به تایید فیفا برسد، مجمع انتخاباتی هم سریع‌تر برگزار خواهد شد.

کد 300

کد خبر: 43695

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0