28 آذر 1400 - 1:10 ب.ظ

خوشحالم که قرارداد نهایی شد؛

رونالدو: کار داریم، حالا وقت جشن گرفتن نیست

رونالدو، فوق ستاره سابق فوتبال برزیل برنامه های زیادی برای پیشرفت باشگاه کروزیرو در سر دارد.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از ورزش سه، رونالدو از آن دسته ستاره های دنیای فوتبال بود که به جای ورود به عرصه مربیگری، راه مدیریت را در پیش گرفته و در سال های اخیر مالکیت رئال وایادولید در فوتبال اسپانیا را بر عهده داشته است. اما حالا به نظر می رسد رونالدو مالکان فعلی لیورپول و گروه آمریکایی FSG را برای خرید کروزیرو شکست داده و مالکیت این باشگاه قدیمی و پرافتخار برزیلی را از آن خود کرده است. رونالدو بعد از توافق نهایی در خصوص باشگاه کروزیرو مدعی شد حالا زمان جشن گرفتن نیست و گروه جدید تلاش می کند مقدمات بازگشت این باشگاه به روزهای اوج را فراهم کند.

رونالدو گفت: “بسیار خوشحالم که این قرارداد را نهایی کردم. من برنامه های زیادی برای بهبود شرایط کروزیرو دارم و می خواهم این باشگاه را دوباره به جایگاهی که لیاقت آن را دارد بازگردانم. كم عمر راموس ما برنامه های زیادی در پیش داریم و از هواداران می خواهم که دوباره از باشگاه حمایت کرده و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند، زیرا ما به قدرت و اتحاد فراوانی برای کسب موفقیت نیاز داریم.

ما کار و جاه طلبی های زیادی در ذهن داریم تا دوباره کروزیرو را تبدیل به باشگاهی بزرگ و مدعی کنیم. العاب سباق الحصان حالا فرصت زیادی برای جشن گرفتن نداریم، اما ما بلندپرواز بوده و برنامه های زیادی برای پیشرفت در سر داریم. ورقة اونو

کد خبر: 46634

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0