6 شهریور 1401 - 7:00 ب.ظ

روش و منش شهدا به‌عنوان الگویی برای کارمندان استخراج و منعکس شود

وزیر آموزش‌ وپرورش گفت: امروز باید از هر شهید یک سبک و یک الگو بگیریم؛ این شهدای والامقام و مظلوم، هرکدام الگویی از یک کارمند دولت را پیاده‌سازی کردند و باید بتوانیم الگوی عملی و سیره شهدا را استخراج و منعکس کنیم.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش هم‌زمان با هفته دولت در مراسم ادای احترام به مقام شهدای گرانقدر رجایی و باهنر  که با حضور بر سر مزار این دو شهید برگزار شد، اظهار کرد: مطابق آیاتی که در ابتدای این محفل نورانی قرائت شد، شهدا از این‌که نزد خداوند روزی می‌گیرند، شادمان هستند، اما ما هم باید از شهدا بهره بگیریم.

وی افزود: امروز دوستانی داریم که یک شهید را واسطه قرار داده‌اند و این پل ارتباطی معنوی و سازنده را با جایی که می‌خواهند برقرار می‌کنند؛ این باعث می‌شود که آن‌ها مصون بمانند.

نوری ادامه داد: شهدا در این دنیا حاضر و ناظر هستند؛ بنابراین باید از این فرصت‌ها خوب استفاده کنیم و در اینجا فرصت‌طلبی خوب است، این فرصت در جهت احیای خودمان خواهد بود.  ما باید هرچه بیشتر از شهدا یاد بگیریم؛ به‌طوری مثال چرا شهید لاجوردی را شهید کردند؟ چون این شهید ساده‌زیست، الگوی جامعه بود.

وی افزود: امروز باید از هر شهید یک سبک و یک الگو بگیریم؛ این شهدای والامقام و مظلوم، هرکدام الگویی از یک کارمند دولت را پیاده‌سازی کردند و باید بتوانیم الگوی عملی و سیره شهدا را استخراج و منعکس کنیم.

وزیر آموزش‌ وپرورش تأکید کرد: آموزش‌ وپرورش باید برای شناختن و شناساندن شهدا و یا حتی افرادی که زنده هستند و می‌توانند الگو باشند، پیش‌قدم باشد.  دولت مردمی سیزدهم  برای پایبندی به آرمان شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، دارای دغدغه است و اگر این تفکر ناب باشد، می‌توانیم اهداف را محقق کنیم.

کد خبر: 119968

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0