26 مرداد 1400 - 2:00 ب.ظ

رشد و توسعه صنعت کشور، با نام ذوب آهن اصفهان عجین شده است

فرمانده منطقه مرکزی کشور “شهید نصر اصفهانی” در دیدار مشترک فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با اشاره به نقش مهم ذوب آهن در رشد و توسعه صنعت و معدن کشور یاد آور شد: خدمات ارزشمند این مجتمع بزرگ صنعتی در دوران دفاع مقدس و تاریخ کشورمان ماندگار شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علی حدادی سامانی، امیر سرتیپ دوم ستاد و فرمانده منطقه مرکزی کشور “شهید نصر اصفهانی” در دیدار مشترک فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با اشاره به نقش مهم ذوب آهن در رشد و توسعه صنعت و معدن کشور یاد آور شد: خدمات ارزشمند این مجتمع بزرگ صنعتی در دوران دفاع مقدس و تاریخ کشورمان ماندگار شده است.
وی با قدردانی از همکاری و تعاملات سازنده ذوب آهن اصفهان با یگان های پدافند هوایی، بیان کرد: نیروهای نظامی با هوشیاری و آمادگی لازم، در هر شرایطی، وظایف و ماموریت های محوله را  دنبال می کنند.
امیر حدادی سامانی با ابراز خرسندی از حمایت صنایع در جبهه سلامت گفت: پشتیبانی و اقدامات ذوب آهن اصفهان از جبهه سلامت در جهت جلوگیری از شیوع “کرونا” و واکسیناسیون، ارزشمند است.
امیر سرتیپ دوم ستاد، حسین نوروزی، فرمانده گروه پدافند هوایی اصفهان نیز از همکاری های ذوب آهن اصفهان در راستای ماموریت محوله قدر دانی نمود و گفت: حفظ امنیت کلیه صنایع برای ما مهم است.
در این دو دیدار که سرهنگ امیدی از فرماندهان جهادی بسیج، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج فولاد مبارکه ،سرهنگ مختاری فرمانده بسیج  و سروان مجید تقی زاده فرمانده یگان پدافند هوایی منطقه ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند، مجید مرادیان  معاون روابط روابط عمومی شرکت، گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید ریل ملی، حمایت از جبهه سلامت از آغاز شیوع کرونا تا کنون، ارائه نمود.

در پایان از زحمات و همکاری  یگانهای پدافند هوایی، با ذوب آهن اصفهان بویژه در برگزاری آیین دفاع مقدس قدردانی شد.

 

کد خبر: 29170

منبع: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0