14 شهریور 1400 - 11:30 ق.ظ

رایزنی با علما و نمایندگان برای انتخاب استاندار اصفهان

سمیه محمودی؛ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست هایی با علما و مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار اصفهان خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته جلسه با مجمع نمایندگان استان اصفهان در زمینه انتخاب استاندار برگزار شد که بیشتر بر روی شاخصه‌ها بحث و تبادل نظر شد و قرار است در هفته جاری دوباره جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ محمودی در شهرضا با اشاره به انتخاب وزرا در دولت سیزدهم افزود: دو هفته پر کار در مجلس شورای اسلامی پشت سر گذاشتیم و رأی اعتماد به وزرا داده شد، در این زمینه، جلسات متعددی را با وزرا برگزار کردیم و صحبت‌های کارشناسی انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیشتر وزرا جلسه برگزار شد و برنامه‌ریزی‌هایی در کمیسیون‌های مختلف انجام شد و تعدادی موافق و تعدادی مخالف وزرا بودند و از تعدادی از وزرا هم درخواست کردیم برنامه‌هایشان را تغییر دهند، گفت: شرایط کشور به شکلی است که همه باید دست به دست هم دهند تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وی با تأکید بر اینکه معیشت و سلامت مردم باید اولویت اصلی دولت باشد و مجلس، دولت و حاکمیت باید دست به دست هم دهند تا رضایت مردم حاصل شود، افزود: برای انتخاب استاندار اصفهان جلساتی با علما و مجمع نمایندگان استان داریم و امیدوار هستیم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

محمودی ادامه داد: روز چهارشنبه جلسه با مجمع نمایندگان استان اصفهان در زمینه انتخاب استاندار برگزار شد که بیشتر بر روی شاخصه‌ها بحث و تبادل نظر شد و قرار است در هفته جاری دوباره جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصفهان جزو استان‌های بزرگ است اما بی‌توجهی‌های بسیاری به آن شده است، اضافه کرد: اصفهان به جای پیشرفت عقب‌گرد داشته است و استانداری که برای اصفهان مشخص می‌شود نباید تنها استاندار شهر اصفهان باشد باید دید ملی و استانی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دانشگاه دولتی شهرضا بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی به دلیل کمبود دانشجو ادغام دانشگاه‌ها انجام شد، در صحبتی که با دبیر شورای انقلاب فرهنگی شد، گفت که دانشگاه آزاد و پیام نور هم قرار است ادغام شود و این کار از دانشگاه دولتی آغاز شد تا هزینه‌ها کمتر شود و رشد دانشگاه‌ها بالاتر رود.

محمودی بیان کرد: دانشگاه دولتی شهرضا ۲۱ هیأت علمی با ۹۰۰ دانشجو دارد، بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی باید ۴۵ هیأت علمی با بیش از هزار دانشجو داشته باشیم تا مستقل شود و مقرر شد به ۲۷ هیأت علمی ارتقا پیدا کند و در کنار آن دانشجو و رشته رشد پیدا می‌کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۳ سال قبل زمانی که قرار بود ساختمان دانشگاه پیام نور را به دانشگاه دولتی بدهند بر اساس قرارداد باید ۵ هیأت علمی اضافه می‌شد که همکاری نکردند اگر آن زمان مسؤولان دانشگاه همراهی کرده بودند و این ۵ هیأت علمی را اضافه کرده بودند، امروز دانشگاه دولتی شهرضا ادغام نشده بود.

206

کد خبر: 34224

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0