6 مرداد 1401 - 10:00 ق.ظ

رایزنان فرهنگی به تولید محتوا در حوزه گردشگری کمک کنند

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های رایزن‌های فرهنگی گفت: درخواست و پیشنهاد ما این است که رایزن‌های فرهنگی به تولید محتوا در حوزه گردشگری کمک کنند.

علی اصغر شالبافیان چهارشنبه شب در ششمین روز از دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در دوره وزارت عزت الله ضرغامی نگاه ما این است که از پایگاه‌های ایران در خارج از کشور بهره‌مند شویم. در همین رابطه با رایزن‌های اقتصادی صحبت شده و آنها قبل از اعزام دوره‌های آموزشی را نیز می‌گذرانند.

وی افزود: فعالیت رایزن‌های فرهنگی در حوزه گردشگری نسبت به سایر بخش‌ها نتیجه بهتری دارد و آنها می‌توانند به معرفی هرچه بهتر ایران به دنیا کمک کنند.

شالبافیان خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم در اساسنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استفاده از دیپلماسی عمومی برای معرفی هرچه بهتر ایران است که در همین رابطه، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه گردشگری، ارتباط با آژانس‌های گردشگری دفاتر خارج کشور با رایزنی‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های خواهرخواندگی‌ها و هفته‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی با هدف مقابله با ایران‌هراسی از جمله مواردی است که برای تقویت همکاری این وزارتخانه با رایزن‌های فرهنگی پیشنهاد می‌دهیم.

وی‌ همچنین به اهمیت تولید محتوا در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: رایزن‌های فرهنگی آشنایی خوبی با بخش‌های مختلف جامعه در کشور محل فعالیت خود دارند و می‌توانند با تولید محتوا در حوزه گردشگری به معرفی ظرفیت‌های ایران و آشنایی آن‌ها با کشور عزیزمان کمک کنند.

کد خبر: 118727

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0