7 خرداد 1399 - 11:15 ق.ظ

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

رئیس مجلس حق استفاده ابزاری از جایگاهش را ندارد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس باید ظرفیت این سمت را برای مردم استفاده کند و حق استفاده ابزاری از جایگاهش را برای خود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد وحیدی با تاکید بر اینکه مجلس فعلی باید کارآمدی خود را نشان دهد، اظهار کرد: به همین دلیل رئیس مجلس باید طی سنوات خدمتی‌اش کارآمدی خود را نشان داده باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی آشنایی با آرمان‌های اصیل انقلاب را دیگر معیار برای رئیس مجلس دانست و خاطرنشان کرد: توان مدیریتی و ایجاد تعامل با نیروهای توانمند کشور در تمامی بخش‌های حکومت از دیگر ویژگی‌هایی است که رئیس مجلس باید دارا باشد.

وی افزود: ایران یک هویت بین‌المللی دارد لذا نیاز است رئیس مجلس متناسب با جایگاه خود و استفاده از آن، با مسائل بین‌المللی آشنایی داشته باشد بتواند تعاملات با دیگر ملل را گسترش دهد.

وحیدی با اشاره به اینکه هیچیک از نمایندگان مجلس حق استفاده ابزاری از مجلس را برای خود ندارند بیان کرد: هر فردی که رئیس مجلس شود باید ظرفیت مجلس را فقط برای مردم استفاده کند اما اینکه این اتفاق رقم بخورد یا نه به شخص بستگی دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در انتها با بیان اینکه فردی که رئیس مجلس شود لزوماً بنا نیست سال‌های بعد نیز در این سمت باقی بماند گفت: انتخابات ریاست مجلس سالانه است و نباید فردی که برای سال اول رئیس مجلس می‌شود را رئیس مجلس ۴ ساله دانست.

کد 300

کد خبر: 30356

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0