4 آذر 1399 - 12:34 ق.ظ

رئیس سازمان سینمایی درگذشت پرتوی را تسلیت گفت

حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی و علیرضا تابش رئیس بنیاد سینمایی فارابی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت کامبوزیا پرتوی را تسلیت گفتند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس/ حسین انتظامی معاونوزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی درگذشت کامبوزیا پرتوی را در پیامی به شرح زیر تسلیت گفت:

” با نهایت تأسف، یکی دیگر از استادان و پیشکسوتانِ وزینِ سینمای ایران، از میان ما پر کشید.

درگذشت کامبوزیا پرتوی که از مفاخر هنر این سرزمین محسوب می‌شد و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت را به خانواده محترم آن زنده‌یاد و جامعه سینمایی تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند مهربان، برای روح آن عزیز سفرکرده آرامش ابدی مسألت دارد. ”

علیرضا تابش رئیس بنیاد سینمایی فارابی نیز در پیامی درگذشت این هنرمند سینما را تسلیت گفت:

«پاییز غم‌انگیز این سال کرونازده، چه هنرمندانی را از ما گرفت و هزار دریغ که برگ‌های این درخت تنومند، هنوز جان داشتند و سبز بودند…

سینمای ایران، امروز «کامبوزیا پرتوی» فیلمنامه‌نویس و کارگردان دوست‌داشتنی را از دست داد. هنرمندی که چشمانش شور زندگی و رنگ عشق داشت و تا لحظه آخر عمر، به مرگ فکر نکرد و همچنان در اندیشه خلق تازه بود.

در نهایت اندوه و تأثر و در این روزهای مملو از بغض و تأسف و بهت، ناچاریم مرگ این سینماگر خالص و عاشق را باور کنیم و برای همه خانواده سینما و دوستدارانش، برای کودکان و نوجوانان دیروز و امروز که او برایشان قصه گفت و فیلم ساخت، آرزوی صبر کنیم.

فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده شادروان پرتوی و همسر هنرمندش و هنرمندان سینما، تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، علو درجات را مسئلت دارم‌.»

300

کد خبر: 34181

منبع: فارس

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0