21 خرداد 1401 - 1:30 ب.ظ

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با ذکر توصیه‌ای به داوطلبان کنکور سراسری گفت: داوطلبان حتما در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با ذکر توصیه‌ای به داوطلبان کنکور سراسری گفت: داوطلبان حتما در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

 آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از هشتم تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌تتی و داوطلبان کمتر از سه هفته تا زمان برگزاری آزمون فرصت دارند.

در این زمینه عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی  با ذکر توصیه‌ای به داوطلبان آزمون سراسری گفت: داوطلبان بعد از شرکت با آرامش در کنکور که امیدواریم با موفقیت انجام شود و مجاز به انتخاب رشته شوند، سعی کنند برحسب علاقه انتخاب رشته کنند و قبل از انتخاب رشته با فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف صحبت کرده و از آن‌ها اطلاعات لازم را بگیرند.

* انتخاب رشته مناسب از ورود به دانشگاه مهم‌تر است

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه انتخاب رشته از ورود به دانشگاه اهمیت بیشتری دارد، عنوان کرد: ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در سطح عالی مهم است اما مسأله مهم‌تر آن است که داوطلبان بتوانند در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید افق آینده را ببینند و سپس انتخاب رشته خود را انجام دهند، باید حتی برای پس از فارغ‌التحصیلی از دوره کارشناسی نیز برنامه‌ریزی داشته باشند و بدانند که رشته‌ای که انتخاب می‌کنند مورد علاقه‌شان است و می‌توانند در آن رشته تحصیل در مقاطع بالاتر را ادامه داده و شغل موردنظر خود را پیدا کنند.

کد خبر: 116584

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0