10 شهریور 1401 - 12:00 ق.ظ

رئیسی: عدالت گمشده امروز بشریت است

رئیس جمهور، عدالت را گمشده امروز بشریت و اهل بیت(ع) را رمز عدالتخواهی دانست و گفت: امروز جهان به مکتب اهل بیت(ع) توجه ویژه‌ای دارد چون مکتب عدالت‌خواهی، انسانیت و عقلانیت کامل است.

سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین نشست عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) عدالت را گمشده امروز بشریت و اهل بیت(ع) را رمز عدالتخواهی در جهان دانست و گفت: عدالت امری نهفته در نفوس و فطرت همه انسان‌ها و اهل بیت(ع) عصمت و طهارت جلوه عدالت و رمز اخلاق و معنویت است.

رئیس‌جمهور گفت: امروز توجه جوانان به ویژه در غرب به دین و معنویت بسیار زیاد شده است و در این میان توجه به دین و معنویت رشد داشته که این موضوع برای اندیشمندان ارزشمندی که اینجا اجتماع کرده‌اید، مسئولیت آور است.

آیت‌الله رئیسی گفت: امروز جهان به مکتب اهل بیت(ع) توجه ویژه‌ای دارد چون در این مکتب حق‌ و عدالت‌خواهی، انسانیت و عقلانیت به‌طور کامل وجود دارد.

رئیس‌جمهور، اهل بیت(ع) را رمز وحدت امت اسلامی و همچنین رمز امید و امیدآفرینی در جامعه بشری عنوان کرد و افزود: این مجمع می‌تواند جایگاهی برای ارتباط میان همه مجموعه‌های فعال در جهان اسلام و کشورهای مختلف شود.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: امروز برای سرمایه‌گذاری موثر در حوزه‌های مختلف آمادگی داریم و ارتباطات علمی، فرهنگی و اجتماعی میان اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع)  می‌تواند آینده بسیاری خوبی را رقم بزند.

کد خبر: 120121

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0