1 شهریور 1401 - 12:00 ق.ظ

«دیگران» به صحنه می‌رود

فرزین محدث بازیگر و مدرس تئاتر، نمایش «دیگران» را با همراهی هنرجویانش در سالن دیوار چهارم به صحنه می‌برد.

نمایش دیگران که پروژه پایان دوره هنرجویان کارگاه «بازیگری محض» به سرپرستی فرزین محدث است؛ با نویسندگی و کارگردانی وی روی صحنه می‌رود.

این نمایش در اکران خصوصی توانست نظر منتقدین و بازیگران باسابقه را جلب کند.

محدث درباره متن نمایش و نحوه شکل گیری ایده دیگران به ایرنا، گفت: دیگران به صورت آزاد و کارگاهی شکل گرفته و شامل تکه‌هایی از نمایشنامه‌های «هملت»، «کلفت‌ها»، «دست‌های آلوده»، «باغ وحش شیشه‌ای» و تلفیق مونولوگ‌هایی است که بازنویسی شده و در ساختاری جدید به هم پیوند خورده است.

این بازیگر و مدرس تئاتر افزود: در واقع نمایش دیگران متشکل از ۱۲ مونولوگ برای هنرجوها است تا ویژگی‌های بازیگری آنها نشان داده شود.

در این اثر نمایش، فرزان اسدیان، ماهان علی پناه، پویا حسین زاده، محمد صادق کریم دوست، سارا ضرابی، فرزاد خالقی، مهشید صدری، مائده شاکریان، آیدا مطلق، ساناز قلی زاده، غزاله کارآموز، بهنام امیرالوار و علیرضا میمی بازی می‌کنند. همچنین پوستر این نمایش را رامین رستمی طراحی کرده است.

بر اساس این گزارش در توضیح این اثر نمایشی آمده است: در هر کدام از ما چند دیگری وجود دارد، آنگاه که در مقابل عواطف خود عریان شویم دیگری‌هایمان خود را نشان می‌دهد و در این لحظه است که می‌ترسیم از این همه تضاد در درون خود.
محدث آخرین بار به عنوان بازیگر تئاتر با نمایش احتمالات به کارگردانی علی شمس در سالن چارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

کد خبر: 119749

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0