31 اردیبهشت 1401 - 10:46 ق.ظ

گروه استان ها

دپوی 150 میلیارد لوازم خانگی

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگ لوازم خانگی به ارزش 150 میلیارد ریال در حاشیه شهر اصفهان، خبر داد

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی محموله بزرگی از کالاهای خانگی در 3 سوله از یک انبار بزرگ واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از 3 سوله مربوط به انبار مذکور بازدید و در نهایت تعداد بسیار زیادی لوازم خانگی شامل کولر آبی و گازی، یخچال 2 قلو، فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت و … را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از این کالاها خارجی و قاچاق هستند و بخشی نیز ایرانی بوده که مشمول جرم احتکار می شوند اظهار داشت: براساس برآورد های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش این محموله بالغ بر 150 میلیارد ریال است.

سرهنگ هاشمی فر از پلمب انبار مذکور توسط ماموران خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تعقیب سایر محتکران و قاچاقچیان کالا در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفته است و ان شاء الله به زودی این افراد نیز دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه پلیس با جدیت و قاطعیت تمام طرح برخورد با قاچاقچیان و محتکران کالا را پیگیری می کند و اجازه نمی دهد عده ای سودجو و فرصت طلب در زندگی روزمره مردم اختلال ایجاد کنند خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم گزارش های عینی و مستند خود از فعالیت سودجویان در زمینه قاچاق و احتکار کالاها را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد های قاطع و قانونی صورت گیرد.

کد خبر: 115564

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0