17 شهریور 1400 - 7:00 ب.ظ

دومین نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه زرین شهر

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در پی نشست اخیر با مسئولین ذوب آهن اصفهان ، در این مجتمع عظیم صنعتی حضور یافت و با منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در این نشست که به منظور پیگیری مباحث مربوط به تعاملات منطقه ای برگزار شد، امام جمعه زرین شهر،  فعالیت های مشترک فرهنگی و همچنین توجه به اشتغال و همکاری و ارتباط نزدیک با اداره کار منطقه در سال گذشته و سال جاری را شایسته قدردانی دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان باید در خصوص مسائلی که ابهامات و سوالاتی وجود دارد، اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد و از طریق برگزاری جلسات مختلف با مسئولان و نخبگان منطقه،ابهامات را رفع نماید.

وی در این نشست که با حضور کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی برگزار شد با اشاره به اهمیت تقویت اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته به ویژه در شرایط کنونی  افزود: در این راستا بهتر است که امکان بازدید از پروژه های مربوط به آب و انتقال پساب برای مسئولان منطقه فراهم شود و کارشناسان مربوطه توضیحات لازم را ارائه نمایند.

منصور یزدی زاده نیز طی سخنانی به اقدامات این شرکت در جهت اشتغال زایی و در اولویت بودن منطقه و استان اشاره کرد و گفت: آمادگی و تمایل کامل برای استفاده از توانمندی های منطقه داریم و در این راه با مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان نگاه ویژه ای به استفاده از نیروهای بومی و اشتغال زایی در منطقه دارد اما حل مشکل اشتغال تنها با فعالیت یک شرکت امکان پذیر نیست. البوكر البته حرکت ذوب آهن در این مسیر مشهود است و در سال های اخیر شاهد افزایش به کار گیری نیروهای بومی در این مجتمع عظیم صنعتی هستیم. لعبه الافلام
مدیرعامل ذوب آهن در ادامه سخنان خود از امام جمعه زرین شهر که همواره مشوق فعالیت های مشترک و خدمت به منطقه است، قدردانی نمود. طاولة على النت

کد خبر: 35976

منبع: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0