18 دی 1399 - 9:13 ق.ظ

پلوسی:

دموکرات ها فاتح مجلس سنا خواهند بود

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که دموکرات های می توانند کنترل مجلس سنا را نیز مانند مجلس نمایندگان بدست آورند. پلوسی تاکید کرد که "رافائل وارنوک" و "جن اسوف" (نامزدهای دموکرات برای کسب کرسی های سنا جورجیا) بر پیشبرد ارزش‌هایی مانند برابری و ایجاد فرصت‌های شغلی در سراسر ایالت جورجیا و کشور پیروز شده اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از واشنگتن پست، رئیس مجلس نمایندگان در بیانیه ای اعلام کرد که مردم در ایالت جورجیا برای برای تغییر و تحول به رهبری دموکرات ها، پای صندوق های رای حاضر شدند.

پلوسی تاکید کرد که “رافائل وارنوک” و “جن اسوف” (نامزدهای دموکرات برای کسب کرسی های سنا جورجیا) بر پیشبرد ارزش‌هایی مانند برابری و ایجاد فرصت‌های شغلی در سراسر ایالت جورجیا و کشور پیروز شده اند.

وی افزود: دموکرات ها در کنار تامین بسته کمک های مالی برای خانواده های متاثر از ویروس کرونا، از حقوق مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه مردم محافظت می کنند و اقتصاد را بازسازی خواهند کرد.

اگرچه هنوز شمارش تمام آرای رای دهندگان جورجیا تمام نشده است اما چاک شومر رییس اقلیت سنا گفت: دموکرات ها برای اولین بار پس از شش سال اکثریت سنا را به دست می آورند و این برای مردم آمریکا بسیار خوب است.

شومر افزود: کمک در راه است، دموکرات ها سنا به خوبی از شرایط کنونی مردم آمریکا آگاه هستند و می دانند که آنان در عذاب هستند.

انتخابات ایالت جورجیا که طی آن سرنوشت مجلس سنای آمریکا و اکثریت آن مشخص خواهد شد ساعاتی پیش به پایان رسید و شمارش آرا در حال انجام است.

کد 300

کد خبر: 35691

منبع: واشنگتن پست

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0