10 خرداد 1399 - 10:12 ق.ظ

دفاتر متخلف پیشخوان دولت منتظر برخورد جدی باشند

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برگزاری هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سیدحامد قدس‌علوی اظهار کرد: هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات مردمی برگزار شد.
وی با اشاره به تخلفات و شکایات واصله تصریح کرد: از عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور عدم رعایت موارد قانونی از جمله ثبت‌نام سیم کارت بدون دریافت مدارک احراز هویت، ارائه خدمات در خارج از محل دفتر پیشخوان، عدم همکاری با بازرسان سازمان، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر، عدم نصب تعرفه‌های ادارات خدمت‌دهنده، عدم رعایت سقف تعرفه خدمات تائیدیه تحصیلی و ارائه خدمت همراه اول خارج از محل اصلی دفتر پیشخوان بوده است که با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: برخورد قانونی انجام شده با تخلفات مذکور ابتدا با بررسی موضوعی و جمعی و پس از تجمیع نظرات و اخذ آرای اعضای کمیته و مطابق قوانین و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد و ممکن است منجر به اخطار، پرداخت خسارت، پلمب و حتی پیشنهاد لغو پروانه شود.
سید حامد قدس علوی با اشاره به مشکلات موجود در دفاتر تاکید کرد: متاسفانه وجود برخی نواقص و نارسایی‌ها بر مشکلات این دفاتر دامن‌زده و برخی خدمات ارائه شده نیز در نوع خود زمینه‌ساز برخی تخلفات شده‌اند که این موارد مورد توجه ناظران و بازرسان ما قرار گرفته است.

کد 300

کد خبر: 30486

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0