7 تیر 1399 - 10:33 ق.ظ

دادستان قرچک خبر داد:

دستگیری۱۲ نفر از شورا و کارمندان دهیاریهای امین آباد و محمدآباد

دادستان قرچک از دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شورا و کارمندان دهیاری های امین آباد و محمد آباد به جرم اختلاس، رشوه و فساد مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد الله سینکایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در درمانگاه دارالشفا قرچک وجود دارد اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وظیفه خود دانست تا در موضوع مختلف درمانگاه دارالشفا قرچک ورود کند و با مستقر شدن اکیپ کارشناسان رسمی جهت کارشناسی مسائل مالی متوجه تخلفاتی در این درمانگاه شدیم که با عزل رئیس سابق هیئت مدیره و انتصاب رئیس جدید هیئت مدیره شاهد تغییرات و نظمی در مسائل مالی درمانگاه هستیم.

سینکایی افزود: متأسفانه حدود ۲۵ نفر در لیست بیمه درمانگاه دارالشفا قرچک بودند و حقوق دریافت می‌کردند ولی در درمانگاه کار نمی‌کردند و حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان از وضعیت مالی این مرکز مشخص نیست که چگونه هزینه شده و به کدام حساب‌ها انتقال داده شده است.

دادستان قرچک گفت: مردم انتظار دارند که پول‌هایی که از درمانگاه دارالشفا قرچک به ناروا و غیر قانونی خارج شده است مجدداً به درمانگاه جهت خدمات رسانی بهتر برگردانده شود.

کد 300

کد خبر: 44535

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0