2 خرداد 1402 - 5:15 ب.ظ

دستبند پلیس بر دستان سارق طلاجات

سرهنگ حسين بساطي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري سارق طلاجات منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 3 ميليارد ريال در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق طلاجات

سرهنگ بساطي بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت سرقت طلاجات از منزلی در شهر اصفهان و شكايت مال باخته به پليس ، بررسي موضوع جهت شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت به صورت ويژه در دستور کار مأموران  کلانتري 15 فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وي افزود:  مأموران با بررسي ميداني و انجام يک سري اقدامات هوشمندانه پليسي سرانجام يک نفر سارق را در ارتباط با اين سرقت شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي طی عملياتي ضربتي وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اضافه کرد: در بازرسي از منزل متهم مقادير قابل توجهي اموال سرقتي شامل 3 سکه بهار آزادي، يک حلقه النگو، يک عدد انگشتر،  2 عدد زنجير با پلاک، يک عدد دسنبند که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 3 ميليارد ريال بود کشف شدند.

وي ادامه داد : متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتي بود در مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوي پليس به سرقت طلاجات از منزل مال باخته اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی  براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ بساطی در خاتمه از شهروندان خواست نکات ايمني و مراقبتي را در هنگام ترك منزل رعايت کرده ، از نگهداري بيش از نياز وجوه نقد واسناد و طلاجات درمنزل خودداري و منزل خود را به تجهيزات ضد سرقت نظير دزدگير و دوربين مداربسته مجهز کنند.

 

کد خبر: 133830

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0