2 مهر 1399 - 7:38 ب.ظ

نمکی:

در دوران شیوع کرونا به شیوه دفاع مقدس سنگرآرایی کردیم

وزیر بهداشت گفت: آن چه باعث شد هیچ بیماری پشت در هیچ بیمارستانی نماند پیروی از مکتب امام حسین (ع) و کادر درمانی غیورمان بود و ما در دوران کرونا به شیوه دفاع مقدس سنگرآرایی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه‌ اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر سعید نمکی در نشستی گفت: ما در دوران کرونا به شیوه دفاع مقدس سنگرآرایی کردیم. کمترین تعداد تخت در بیمارستان‌های اروپایی به ازای هر هزار نفر، ۷ تخت است؛ آمریکا نیز ۱۱۱ و انگلیسی‌ها ۲۲ میلیارد دلار صرف حوزه سلامت کردند، ولی ما به این میزان هزینه نکردیم، اما ما حتی یک بیمارمان پشت در هیچ بیمارستانی نماند و هیچ بیماری را به دلیل بی بضاعتی رها نکردیم و حتی افرادی افغانستانی بدون کارت اقامت را نیز رایگان مداوا کردیم.

وی افزود: این امر دو علت داشت؛ یکی پیروی از مکتب امام حسین (ع)، ایثار و شهادت و شیوه بسیجی که داشتیم و دوم، کادر پزشکی و درمانی غیور که هیچ جای دنیا نظیر ندارد. حتی یک پرستار و پزشک و کادر درمانی ما در روز‌هایی که امکانات نداشتیم قهر نکرد و از بیماران دور نشد. کادر درمانی که ۱۴ ماه کارانه دریافت نکرده بود بهانه نیاورد در حالی که در بسیاری از جا‌های دنیا کادر درمان به خیابان آمدند.

نمکی ادامه داد: درود میفرستم بر تمام شهدای دفاع مقدس و همه عزیزانی که پروانه‌وار دور بیماران گشتند و وقتی برخی در شرایط نابه هنجار پول پارو می‌کردند آن‌ها اندوه و رنج جارو می‌کردند.

کد 300

کد خبر: 36763

منبع: دانشجو

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0