17 اسفند 1399 - 12:15 ق.ظ

قالیباف:

در تصویب بودجه ۱۴۰۰ همکاری خوبی با دولت داشتیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین شیفت کاری مجلس در راستای تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: همکاری خوبی با دولت داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم به سمت عدالت حرکت کردیم.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین شیفت کاری مجلس در راستای تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: همکاری خوبی با دولت داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم به سمت عدالت حرکت کردیم.

محمدباقر قالیباف در سومین و آخرین شیفت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد از همه همکاران نماینده تشکر کنم. روليت لايف این عزیزان در این مدت به صورت شبانه‌روزی چه در صحن و چه در کمیسیون‌های تخصصی زحمت کشیدند. قواعد لعبة الدومينو نمایندگان در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغال و تولید، انضباط و شفافیت مالی تا جایی که مقدور بود به سمت عدالت حرکت کردند.

رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ما در بحث کالاهای اساسی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، بهداشت و سلامت با ارز ۴۲۰۰ تومانی با دولت همکاری خوبی داشتیم و بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به پایان رساندیم. این لایحه به شورای‌ نگهبان ارسال خواهد شد و نتیجه آن را می‌بینیم. كريستيانو رونالدو عنده كم سنه

کد 300

کد خبر: 33573

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0