26 اردیبهشت 1399 - 9:47 ق.ظ

در استقلال همواره برعکس نظراتمان عمل کردند

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان عضو فنی در هیئت مدیره استقلال انتخاب شدم، ولی هیچ‌وقت از نظراتم استفاده نکردند و همیشه برعکس نظرات ما عمل می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره مربیگری در فوتبال اظهار داشت: مربیگری یک شغل سوای شغل‌های دیگر است. اگر بازیکنی دوران فوتبالش تمام شود و بخواهد وارد شغل مربیگری شود، حتی اگر بازیکن ملی باشد هم باید به انتهای صف برود. خوشبختانه در سال‌های اخیر بازیکنان ملی‌پوش ما قبول کرده‌اند در کلاس‌های مربیگری شرکت کنند.

وی افزود: از سال گذشته کشور ما اجازه دارد مدرک مربیگری صادر کند که در تمام آسیا معتبر است. این کار برای ما یک قدم بسیار بزرگ بود. تا پیش از کرونا کلاس‌های مربیگری ما در سراسر کشور برگزار می‌شد، ولی پس از کرونا هم بیکار ننشستیم و تمام موضوعات و محتوای کلاس‌های D، C، B، فوتسال و فوتبال ساحلی را با کمک همکارانم به‌روز کردیم.

رئیس کمیته آموزش به این سوال که چه کسانی می‌توانند وارد حوزه مربیگری شوند، پاسخ داد: ما یک دستورالعملی را مصوب کرده‌ایم که در آن سن ورود را ۲۰ سال گذاشته‌ایم. هر کسی که به این سن برسد و قوانین را رعایت کند، می‌تواند وارد عرصه مربیگری شود.

کد 300

کد خبر: 43349

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0