4 دی 1399 - 1:26 ب.ظ

درگذشت یک هوادار پرسپولیس در پی باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا

"بهروز خورشیدیان یاسوج" ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد. پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می رود تا شاید حالش بهتر شود اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می رود تا شاید حالش بهتر شود اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.
این هوادار تیم پرسپولیس متاهل و دارای یک فرزند پسر ۸ ساله به نام سامی است. سامی به خبرنگار ایسنا گفت: سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بخاطر باخت این تیم در فینال آسیا و مرگ پدرم باید بیایید و معذرت خواهی کند.
“الهه صبوری”، همسر بهروز خورشیدیان در خصوص مرگ شوهر خود گفت: ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۹ آذر ماه رفتیم منزل دامادمان که بازی فینال آسیا را تماشا کنیم قبل از بازی استرس زیادی برای تبم پرسپولیس داشت و گفت اگر پرسپولیس شکست بخورد چکار کنم که در نیمه دوم بازی وقتی پرسپولیس گل دوم را خورد، حال شوهرم(بهروز) بد شد و با ناراحتی از منزل دامادمان بیرون زد و به منزل‌مان رفت.

کد 300

کد خبر: 34331

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0