25 بهمن 1399 - 11:13 ق.ظ

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اعلام کرد

دانشجویان نگران انتخاب واحد ترم بهمن نباشند

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان نگران انتخاب واحد برای ترم بهمن نباشند گفت: بیش از ۲ میلیون نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار ثبت شده است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا/ دکتر ایمان عطارزاده با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۲۲ هزار و ۹۰ نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار ثبت شده است، گفت: این تعداد نمره مربوط به ترم اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است که در سیستم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: ترم بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل همزمانی انتخاب واحد دانشجویان، ثبت نام ورودی های جدید، برگزاری امتحانات، ثبت نمرات و رسیدگی به اعتراضات دانشجویان از فشردگی بسیار بالایی برخوردار بود و مقرر شد تا زمانی برای انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان و حذف و اضافه در نظر گرفته شود.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان نگران فرایند انتخاب واحد خود برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ (بهمن ماه) نباشند، چرا که بدون شک فرصت لازم برای تمام دانشجویان به منظور انتخاب واحد فراهم می شود.

وی با اشاره به جزئیات برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد تکمیلی و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم، گفت: براساس این برنامه زمان‌بندی، انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم که توسط سامانه آموزشیار انجام می شود، از اول اسفند الی ۶ اسفند ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر عطارزاده افزود: حذف و اضافه نیمسال دوم از تاریخ ۹ تا ۱۴ اسفندماه انجام خواهد شد. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال دوم سال جاری باید به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: در حال فراهم کردن و توسعه زیرساخت های لازم برای سامانه آموزشیار هستیم تا کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان ارتقاء یابد.

300

کد خبر: 33716

منبع: ایسنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0