1 خرداد 1399 - 9:10 ق.ظ

دادستان اصفهان مطالبات قانونی پرستاران را پیگیری می‌کند

دادستان اصفهان مطالبات و خواسته های قانونی پرستاران را پیگیری می کند.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از ایمنا، علی اصفهانی اظهار کرد: پرستاران امروز درخواست پرداخت معوقات را مطرح و دیگر مطالباتشان را مکتوب ارائه کردند که درخواست‌ها به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتقل و پیگیری می‌شود.

وی افزود: ما از باب مدعی‌العموم به این موضوع ورود می‌کنیم از این رو اگر مطالبات پرستاران قانونی باشد دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخگو باشد و یا اگر غیرقانونی است باید دلایل خود را اعلام و مشخص کنند.

دادستان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی برای مطالبات کادر درمان و پرستاران زحمت‌کش که در شرایط کنونی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شماری از پرستاران اصفهان صبح امروز _پنجشنبه اول خرداد ماه_ مقابل دادگستری تجمع کردند، پرستاران می‌خواستند مطالباتشان را با دادستان اصفهان در میان بگذارند.

اجرای قانون تعریف گذاری خدمات پرستاری بر اساس برنامه ششم توسعه، اجرای کامل قانون ارتقای بهره‌وری، اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور و برقراری فوق‌العاده ویژه، اهمیت شغلی پرستاری و استخدام حاکمیتی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، جبران کمبود پرسنل پرستاری، برطرف کردن تبعیض در اختلاف پرداخت کارانه در رده‌های پرسنل درمانی و شفاف‌سازی پرداخت‌ها از جمله مطالبات پرستاران بود که تاکنون بارها مطرح کردند اما بی نتیجه مانده است.

در حال حاضر ۱۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های استان اصفهان فعالیت دارند.

کد خبر: 30599

منبع: خبرگزاری ایمنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0