14 خرداد 1399 - 10:05 ق.ظ

خوشمزه‌ترین غذا‌های خیابانی از چهار گوشه جهان

غذاهای محبوب در سراسر جهان به گردشگران، به ویژه جوانان کمک می‌کند تا با بودجه محدود از سفرهای خود لذت ببرند و در اینجا ما مشهورترین غذاهای جهان را مرور می‌کنیم. غذاهای فست فودی در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند، زیرا سفر به هر یک از این کشورها ممکن است شما را مجبور به خوردن معروف ترین فست فود‌ها کند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از تابناک باتو، غذاهای محبوب در سراسر جهان به گردشگران، به ویژه جوانان کمک می‌کند تا با بودجه محدود از سفرهای خود لذت ببرند و در اینجا ما مشهورترین غذاهای جهان را مرور می‌کنیم. غذاهای فست فودی در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند، زیرا سفر به هر یک از این کشورها ممکن است شما را مجبور به خوردن معروف ترین فست فود‌ها کند.

غذاهای محبوب در سراسر جهان به گردشگران، به ویژه جوانان کمک می‌کند تا با بودجه محدود از سفرهای خود لذت ببرند و در اینجا ما مشهورترین غذاهای جهان را مرور می‌کنیم.

غذاهای فست فودی در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند، زیرا سفر به هر یک از این کشورها ممکن است شما را مجبور به خوردن معروف ترین فست فود‌ها کند.

این وعده ‌‌های غذایی مزه محلی هر کشور و آنچه مردم محلی روزانه می خورند را نشان می‌دهد و غذاهای خیابانی در سراسر جهان به گردشگران به ویژه جوانان کمک می‌کند تا سفر خود را با بودجه محدود به پایان برسانند، و اینها برخی از انواع این غذاها هستند.

غذاهای کشورهای مختلف:

کری‌ورست

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

این یک غذای سنتی آلمانی است که شامل سوسیس برش خورده و با سسی مانند سس کچاپ با برخی ادویه ها، به اضافه سیب زمینی سرخ شده، است و از نظر طعم و ارزان بودن (کمتر از سه دلار) مشخصات فست فود را دارد.


ماسالا دوسا

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

یک وعده غذایی که در ایالت‌های جنوبی هند پخش می شود و شامل یک نان و یک بشقاب مرغ است که با کاری پخته شده است و یکی از غذاهای فوری است که روی چرخ دستی ها سرو می‌شود و این غذا سرشار از فیبر و پروتئین است و قیمت آن ارزان و کمتر از سه دلار است و می توان آن را ایستاده خورد و مشهورترین شهرهایی که این غذا در آن سرو می‌شود، بمبئی است.


بائوزی

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

آنها پیراشکی‌های کوچک چینی هستند که با موادی که خریدار دوست دارد؛ سبزیجات یا گوشت پر می‌شوند و به فروش می‌رسند. این پنکیک ها با بخار پخته می‌شوند و دارای طعم خوب و سبک هستند و قیمت آنها از ۱.۴ دلار تجاوز نمی‌کند و در شانگهای و بازارهای محبوب بیشتر مشهور هستند.


پوتین

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

این غذای معروف کانادایی است که از استان کبک کانادا سرچشمه می‌گیرد و از مواد زیادی در یک بشقاب تشکیل شده است و حاوی سیب زمینی سرخ شده، پنیر و سس در این مخلوط عجیب و غریب است. جشنواره‌ای سالانه برای این غذا در شهر اتاوا برگزار می‌شود و کانادایی ها به دلیل طعم خوشمزه آن به عنوان یک غذای سریع و همچنین قیمت ارزان آن که از چهار دلار تجاوز نمی‌کند، آن را دوست دارند.


فلافل

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

فلافل یکی از جذاب‌ترین غذاهای سنتی مصر است. این توپ سبز سرخ شده از آرد لوبیا، پیاز سبز، سیر و جعفری، با زیره، گشنیز و ادویه های چیلی تشکیل شده‌است. فلافل‌ها با کنجد پوشانده می‌شوند و بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای به شمار می‌روند و قیمت آن از یک دلار یا کمتر بیشتر نیست.


جوجه تند

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

این یک غذای ساده متشکل از مرغ کبابی و یک ظرف برنج با ادویه جات و نخود فرنگی است. مرغ روی چوب به روش باربیکیوی محلی کباب می‌شود که طعم خاصی به غذا می‌بخشد. قیمت غذا از چهار دلار بیشتر نیست و در ، کینگستون پخت و سرو آن متداول است.


بان می

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

آنها ساندویچ های ویتنامی هستند که تحت تأثیر دوره های حملات خارجی‌ها به این کشور قرار گرفته اند، زیرا در نان فرانسوی (باگت) آمده و حاوی گزینه های زیادی از گوشت و سبزیجات است که خریدار ترجیح می دهد و هزینه آنها بیش از یک دلار یا نیم دلار نیست.


دانگو

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

دانگو شامل توپ‌های سفید روی چوب‌های چوبی است که از آرد برنج تهیه شده و روی آتش ذغال کباب شده و با سس و کنجد سرو می‌شود و ژاپنی‌ها آن را به عنوان یک غذای سریع می‌خورند. این غذا در سراسر ژاپن پخش می‌شود و قیمت دانگو از یک دلار تجاوز نمی‌کند و در فصل زمستان محبوبیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر طعم خوب، گرما را نیز فراهم می‌کند.


بد تایلندی

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

یکی از مهمترین وعده های غذایی خیابانی در تایلند ، اگرچه برخی شک دارند که منشاء غذا چینی است و تایلندی نیست. این شامل رشته فرنگی و سبزیجات سرخ شده است که می توان تکه‌های گوشت یا ماهی را به آنها اضافه کرد. این غذا در پایتخت تایلند بانکوک به فروش می‌رسد و قیمت آن از دو دلار در هر وعده غذایی تجاوز نمی‌کند.


سوپ سرد سبزیجات

معروف‌ترین و لذیذترین غذا‌های خیابانی جهان

این غذای تازه و معروف در پرو است تا جایی که این کشور یک روز ملی برای آن تعیین کرده است. این غذا شامل ماهی آب پز است که به آب لیمو و چیلی اضافه شده است. این غذا با برش های نان همراه با سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود. پنج دلار هزینه دارد.

کد خبر: 43233

منبع: تابناک باتو

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0