27 بهمن 1399 - 11:21 ق.ظ

معاون امور صنایع وزارت صمت عنوان کرد؛

خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان

اصفهان معاون امور صنایع وزارت صمت، تولید ریل در ذوب آهن اصفهان را عامل اصلی خودکفایی کشور در صنعت ریلی دانست و گفت: این شرکت با توانمندی خود توانست به خوبی نیاز کشور را به محصول استراتژیک ریل تامین کند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا/مهدی صادقی نیارکی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی ایران متافو، اظهار کرد: تولید انواع ریل از جمله ریل قطارهای پرسرعت، ریل مترو، ریل معدن و همچنین موفقیت اخیر این شرکت در تولید ریل زبانه سوزن، نشان از بومی سازی تکنولوژی تولید ریل در این مجتمع عظیم صنعتی دارد.

وی با اشاره به موفقیت ذوب آهن در بازسازی کوره بلند شماره یک، گفت: با توجه به محصولات مهمی که ذوب آهن تولید می کند، استفاده کامل از ظرفیت تولید این شرکت، بسیار ضروری است و باید مواد اولیه پایدار برای این شرکت تامین شود.

معاون امور صنایع وزارت صمت روز اول برگزاری نمایشگاه ایران متافو با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان و با ارایه توضیحات علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و دیگر کارشناسان ذوب آهن اصفهان در جریان فعالیت های تولیدی و صادراتی این شرکت قرار گرفت.

احمد رضوی نیک، رئیس انجمن نوردکاران فولادی ایران نیز در غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران متافو، تعامل، هماهنگی و همکاری کل زنجیره فولاد را عامل توسعه این صنعت دانست.

وی گفت: کل زنجیره فولاد کشور با همکاری هم می توانند، افق های جدیدی پیش روی صنعت فولاد کشور بگشایند و قطعاً این همکاری و هماهنگی موجب توسعه این صنعت مهم در کشور می شود.

به گزارش ایسنا، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو در روزهای ۲۷ الی ۳۰ بهمن ۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات ساختمانی و تنها تولید کننده ریل کشور در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و با ارایه آخرین دستاوردهای تولیدی خود پذیرای کارشناسان و دست اندرکاران این صنعت است.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو در تهران، صاحبان و تولیدکنندگان صنایع  مختلف فولادی، معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته گری و قالب سازی، نسوزها، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و … از مناطق مختلف کشور و چند کشور خارجی حضور دارند.

300

کد خبر: 33795

منبع: ایسنا

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0