12 شهریور 1401 - 1:14 ب.ظ

خسروی‌وفا: وارث و وام‌دار پنج هزار شهید ورزشکار هستیم

رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: در راهی که پیش رو داریم، وارث و وام‌دار پنج هزار شهید ورزشکار هستیم.

 محمود خسروی‌وفا امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید کمیته ملی المپیک اظهار داشت: سعی می‌کنم صحبت‌هایم در مسیر تاریخ شفاهی باشد. ما وارث ۵ هزار شهید ورزشکار هستیم که همه جوان بودند. آنها باور کردند که باید به استقلال کشور، اسلام و شهدای قبل از انقلاب پایبند باشند. امروز در تمام رشته‌ها با افتخار حاضر هستیم.

وی افزود: چه کسی فکر می‌کرد دختران ما در المپیک مدال بیاورند و یا در دوومیدانی و تیراندازی به مدال برسیم؟ امروز که اینجا هستیم وام‌دار شهدا هستیم.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک تاکید کرد: انتخابات زیبایی برگزار شد. صالحی‌امیری تیم خوبی در کنار خود داشت. امیدوارم شاگرد خوبی برای اساتید گذشته خود باشم. با اتحاد می‌توانیم ورزش را به جایگاهی که شایسته است برسانیم. دوستانی که در رقابت بودند می‌دانند که ذات رقابت سرشاخ شدن است.

وی در رابطه با انتخاب مهدی علی‌نژاد تاکید کرد: در هیچ دوره‌ای از انتخابات کمیته ملی المپیک شیرین‌تر از این رقابت وجود نداشت. علی‌نژاد دوست قدیمی من است و من او را به سجادی معرفی کردم. او جوان توانمندی است و باید از ظرفیت‌های او در ورزش استفاده کنیم.

خسروی‌وفا در پایان تاکید کرد: صالحی امیری قرار نیست برود و در کنار او کار را پیش می‌برم. قول داده در کنار من می‌ماند. او مدیر اخلاق‌مداری است و زیر قول خود نمی‌زند.

کد خبر: 120178

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0