22 مرداد 1401 - 12:00 ق.ظ

خدمت‌رسانی ۴هزار نفر از ۱۲ کلانشهر در پیاده‌روی اربعین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بیش از چهار هزار نفر از ۱۲ کلانشهر ایران در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، جلال بهرامی با بیان اینکه ما در شهر تهران هیچ مسئولیتی در اربعین نداریم، اظهار کرد: شهرداری تهران نیز مسئولیتی در این خصوص ندارد؛ مسئولیت ما از ناحیه حاکمیتی دولت است.

وی تاکید کرد: وزارت کشور به عنوان مسئول ستاد مرکزی اربعین است و شهرداری در این ستاد مسئولیت دبیری کمیته خدمات شهری را بر عهده دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۲ کلانشهر ایران ذیل این کمیته در مرز کشور و خارج از مرز خدمات‌رسانی خواهند کرد، یادآور شد: تهران و کلانشهرها تنها خدمات‌رسانی خواهند کرد و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهند داشت.

بهرامی با بیان اینکه تقسیم وظایف بین کلانشهرها توسط دبیر کمیته انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: عمده خدمات ما شامل نظافت و رفت‌ و روب، جمع‌آوری پسماند، تامین ایمنی و ارائه خدمات آتش‌نشانی در مسیر است.

وی با بیان اینکه با کلانشهرها به توافق رسیده‌ایم که چهار هزار نفر نیرو جهت خدمات‌رسانی برای حماسه اربعین به کار گرفته شوند، اظهار کرد: با توجه به فراخوان زائران و به تناسب حضور آنها در این حماسه، ممکن است تغییراتی در تعداد جمعیت خدمات‌رسان داشته باشیم.

کد خبر: 119245

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0