8 تیر 1399 - 5:33 ب.ظ

خبرهای مهم از تست تسلیحات جدید سپاه پاسداران

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر، چند دستاورد جدید خود در حوزه‌های مختلف زرهی، انفرادی، راداری و... را به نمایش درآورد که تمامی این محصولات در سازمان جهاد خودکفایی این نیرو طراحی و ساخته شده و برخی از آنها برای تولید، تحویل صنعت نیز شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، سردار علی کوهستانی، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه، درباره اقدامات و دستاوردهای این سازمان در یک سال اخیر گفت: با کمک و هدایت فرماندهی نیروی زمینی سپاه توانسته‌ایم استعداد نیروی انسانی نخبه در سازمان جهاد خودکفایی (بدون احتساب مراکز وابسته) را به دو برابر افزایش دهیم که این موضوع توان خوبی را به این سازمان اضافه کرده است.

وی افزود: اتفاق خوب دیگری که افتاده و به‌عنوان یک افتخار در کارنامه کاری نزسا ثبت شده، ایجاد مجتمع صنایع دانش‌بنیان امام حسین(ع) است که در استان اصفهان با زیرساخت‌های بسیار مناسب در اختیار سازمان قرار گرفته است.

مسئول جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما از طریق مرکز رشد علم و فناوری، یک‌سری هسته‌های رشد را شناسایی و سازماندهی می‌کنیم و زیرپروژه‌های خودمان را به آنها می‌دهیم که تبدیل به واحدهای فناور می‌شوند و پس از مدتی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابند.

کد 300

کد خبر: 44596

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0