15 تیر 1400 - 9:40 ق.ظ

مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان

خاموشی ها تابع نیاز شبکه است

از جمله فعالیت های دیسپاچینگ در مدیریت اضطراری بار، هماهنگی امور برق شهرستانها نسبت به توافق با صنایع برای استفاده از طرحهای : الف: کاهش بار 90 درصدی در یک روز از ساعت 12 تا 17 ، ب: کاهش بار 50 درصدی در دو روز از ساعت 12 تا 17 ، ج: کاهش بار 20 درصدی در پنج روز از ساعت 12 تا 17 و د: اعمال مدیریت اضطراری بار مطابق جدول از ساعت 12تا17 می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حسین شکراللهی، مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل خشكسالي بي سابقه كه باعث كاهش قابل توجه ذخائر آب سدها و در نتيجه كاهش توليد نيروگاههاي برق آبي كشور شده است و همچنین رشد كم سابقه مصرف انرژی الكتریكی، مدیریت شبكه برق توانیر به منظور ثبات و پايداري شبكه برق كشور مجبور به اعمال مدیریت اضطراري بار در زمان افت فركانس و در زمان افزایش بی رویه مصرف انرژی برق در مناطق مختلف كشور می شود. حسین شکرالهی افزود: اين خاموشي ها تابع نياز شبكه بوده و زمان دقيق و مشخصي را نمي توان براي آن متصور بود.

شکرالهی گفت: از جمله فعالیت های دیسپاچینگ در مدیریت اضطراری بار، هماهنگی امور برق شهرستانها نسبت به توافق با صنایع برای استفاده از طرحهای :
الف: کاهش بار 90 درصدی در یک روز از ساعت 12 تا 17 ، ب: کاهش بار 50 درصدی در دو روز از ساعت 12 تا 17 ، ج: کاهش بار 20 درصدی در پنج روز از ساعت 12 تا 17 و د: اعمال مدیریت اضطراری بار مطابق جدول از ساعت 12تا17 می باشد.
وی برنامه ریزی دقیق در گروه بندی مشترکین عمومی به گروه های گرمسیری و غیر گرمسیری و عدم اعمال مدیریت اضطراری بار در ساعت های بعد از ظهر به مشترکین گرمسیری، همچنین هماهنگی برنامه قطع کنتورهای فهام کشاورزی، بلوک 80 و فیدرهای کشاورزی برای عدم اعمال خاموشی متعدد به مشترکین کشاورزی و هماهنگی با مشترکین اداری غیر ساختمانی برای کاهش بار مواقع مورد نیاز را از دیگر فعالیت های دیسپاچینگ شرکت برشمرد.
شکرالهی در پایان گفت: دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اصفهان به منظور كاهش مشكلات مدیریت بار، علاوه بر ارائه زمانبندي خاموشيهاي كمبود نيرو برروي وب سايت خود به آدرس www.epedc.ir و اپلیكیشن برق من، نسبت به ارسال پیامك های اطلاع رسانی بروز خاموشی اضطراری برای مشتركین دیماندی و حساس نیز اقدام می نماید.

کد خبر: 27441

منبع: شرکت توزیع برق استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0