21 اسفند 1399 - 10:15 ق.ظ

حکم ۹ سال زندان ستاره سابق رئال و میلان تایید شد

روبینیو در سال ۲۰۱۷ در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به ۹ سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض و تقاضای تجدیدنظر کرده بود. سه ماه پیش نخستین دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت ۹ سال زندان او تایید شود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ورزش سه، دادگاه دوم تجدیدنظر نیز حکم قبلی مبنی بر محکومیت 9 سال زندان روبینیو را تایید کرد.

روبینیو در سال 2017 در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به 9 سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض و تقاضای تجدیدنظر کرده بود. سه ماه پیش نخستین دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت 9 سال زندان او تایید شود.

روبینیو یک بار دیگر تقاضای فرجام داد و امروز اعلام شد که حکم قبلی قابل اجراست و 9 سال محکومیت زندان به قوت خود باقی ماند. در حال حاضر برای ستاره سابق رئال و میلان تنها یک راه باقیمانده و آن تقاضای فرجام دوباره است. این آخرین دادگاه تجدید نظر خواهد بود و اگر بازهم حکم او تایید شود، باید به زندان برود.

ماجرایی که روبینیو به خاطر آن به زندان محکوم شده در سال 2013 رخ داده است. زمانی که روبینیوی برزیلی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا بازی می کرد. روبینیو و 5 نفر دیگر به تجاوز در یک باشگاه شبانه متهم شدند. بر اساس حکم دادگاه بدوی روبینیو به 9 سال زندان و پرداخت 50هزار پوند به قربانی محکوم شد.

کد 300

کد خبر: 33206

منبع: ورزش سه

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0