2 اسفند 1399 - 7:19 ب.ظ

تکذیب دروغ بزرگ سکته قلبی قبل از اجرای حکم؛

حکم قصاص زهرا اسماعیلی در پی عدم گذشت اولیای دم اجرا شد

در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع اگاه گفت که ادعای فوق کذب محض است.

ب

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع اگاه گفت که ادعای فوق کذب محض است.

بنابراین گزارش، فرد محکوم زهرا اسماعیلی نام داشت که به جرم مباشرت در قتل همسر خود به قصاص نفس محکوم شده بود و علیرغم تلاش‌های فراوان برای جلب رضایت اولیای دم، مصالحه صورت نمی‌گیرد. حتی تا یک ساعت پیش از اجرای حکم نیز مسئولان قضایی و مددکاران به منظور صلح و‌سازش تلاش‌های لازم را انجام دادند، ولی به دلیل اصرار اولیای دم بر اجرای قصاص نفس، حکم اجرا شد.

گفتنی است، در زمان اجرای حکم نامبرده در شرایط صحت و سلامت کامل بوده و این حکم در حضور سرپرست دادسرای جنایی، نمایندگان پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و پس از معاینه کامل توسط پزشک پزشکی قانونی اجرا می‌شود.

حسب اسناد پزشکی موجود و گواهی پزشکی، زهرا اسماعیلی تا زمان اجرای حکم هیچگونه بیماری قلبی ریوی و کلیوی نداشته است. العاب بتتلعب على النت
در اجرای حکم‌ها دلیل مرگ قطع نخاع، خفگی یا ایست قلبی اعلام می‌شود. البير ميونخ

کد 300

کد خبر: 31408

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0