26 اردیبهشت 1399 - 4:57 ب.ظ

حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ‌ها

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود، در غیر این صورت نگهداری این خودروها، حکم احتکار دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، جواد احمدی گفت: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود و اگر برای استفاده شخصی است باید در اسرع وقت پلاک شود. زیرا در غیر این صورت باید فورا برای فروش به بازار عرضه شود.

وی افزود: کنترل پارکینگ‌ها در سطح شهر تهران از روز پنجشنبه در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان داشت: هرگونه دپوی خودرو تخلف محسوب می‌شود و در این راستا پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه با متخلفان و احتکار کنندگان خودرو برخورد خواهد شد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه به تلفن ۱۲۴ سازمان حمایت و یا سازمان‌های صمت استان‌ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری خودروی صفر در پارکینگ‌ها حکم احتکار دارد، گفت: دارندگان خودروی صفری که در سامانه انبار‌ها ثبت‌نام نکرده‌اند مشمول احتکار می‌شوند.

کد 300

کد خبر: 43371

منبع: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0