13 دی 1401 - 12:06 ق.ظ

خطاب به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران؛

حق و حقوق بازنشستگان کجاست؟!

اطلاع پیدا کردیم که آقای سلطانی ،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در شهر کرمان اعلام نموده اند که ما قصد عدم پرداخت مفاد آیین نامه۸۹/۲۴ به باز نشستگان را نداریم و علت پرداخت نکردن مطالبات و حق خواربار ماهیانه، عدم نقدینگی لازم در شرکت مخابرات می‌باشد.

بسمه تعالی
سلام به همه دلسوزان صنعت مخابرات

اطلاع پیدا کردیم که آقای سلطانی ،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در شهر کرمان اعلام نموده اند که ما قصد عدم پرداخت مفاد آیین نامه۸۹/۲۴ به باز نشستگان را نداریم و علت پرداخت نکردن مطالبات و حق خواربار ماهیانه، عدم نقدینگی لازم در شرکت مخابرات می‌باشد.
اگر واقعا راست میگویند، با توجه به افزایش آبونمان تلفن ثابت و درآمد شرکت بر اساس تعهد صورت گرفته در کمیسیونهای اجتماعی واصل نود مجلس شورای اسلامی، حداقل از این ماه حق خواربار و مناسبت ها را طبق آیین نامه پرداخت و طلب یک سال گذشته را در دیون شرکت منظور نموده تا پس از تامین نقدینگی پرداخت شود.
🔸زیرا :
تاکنون چند پیشنهاد کارشناسی نشده از سوی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران برای پرداخت مطالبات بازنشستگان ظرف دو سال گذشته ارائه شده است (ابلاغ پیگیری لاوصولی ها،دادن سهام همراه ، افرایش آبونمان تلفن ثابت و۰۰۰۰۰۰۰ ) که بعضاً بعد از محقق شدن بعضی موارد و افزایش درآمد شرکت، هیچ گونه اقدامی در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان انجام نشده است .
اخیراً هم بحث فروش املاک را مطرح کرده‌اند که با توجه به پیشینه اقدامات قبلی و غیر کارشناسی بودن طرح مورد نظر و همسان نبودن زمان فروش پرداخت در استانها ، هیچگونه اقدام بایسته ای صورت نمیگیرد.
📌مخابرات سرمایه انسانی بسیار ارزشمندی داشت که با تصمیم‌های نسنجیده اگر نگوییم از دست رفته ولی خیلی خیلی تحلیل رفته ،کارایی و بهره وری خود را از دست داده است
آقای وزیر ارتباطات هم که آب پاکی روی دست همه ریختند و اعلام نمودند صنعت مخابرات در حال ورشکستگی است (در زمانیکه عصر ,عصر ارتباطات است و در اکثر کشورها ،ارتباطات یک صنعت و تکنولوژی پر درامد ی میباشد ) که مشخص کننده این است ، ایشان و مدیران شرکت مخابرات توانایی ها و قابلیت های صنعت مخابرات و ارتباطات را نشناخته اند،!!!!
اولاً :در صورت ضرورت فروش زمین و املاک شرکت مخابرات ،میبایست با مشارکت و سرمایه گزاری بهینه انجام و در جهت توسعه و تجهیز زیرساخت های تلفن ثابت سرمایه گذاری شود و با ارائه سرویسهای بروز نسبت به ارتقاء درآمد شرکت مخابرات اقدامات اساسی صورت گیرد.زیرا بستر کابل مسی کارایی لازم را برای نیاز های روز جامعه موجود را ندارد چه برسد به آینده نه چندان دور!!!
ثانیاً راهکار فروش املاک شرکت مخابرات جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان در اکثر استانها بهیچوجه منطقی و راهگشا نخواهد بود.
ثالثا :برای پرداخت بدهی بیمه تکمیلی هم که از خرداد سال گذشته تا کنون پرداخت نشده
نیز زمین و ساختمان واگذار به بیمه معلم نموده اید ،بیمه معلم هم اعلام نموده وقتی زمین را فروخت پول همکاران را پرداخت می‌کند!!!!
رابعا :بعد از تمام شدن زمینها برای پرداخت حق و حقوق شاغل و بازنشسته بیمه تکمیلی و…. چه سرمایه ای برای فروش دارید،لطفا اعلام فرمایید!!؟

کانون های پیشکسوتان مخابرات استان اصفهان

کد خبر: 131569

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1

یه نام خدا .
در جایی مطلبی توجهم را جلب کرد
اگر درد احساس کردی زنده ایی
اگر درد دیگران را حس کردی انسانی
در ضمن در طول خدمت خودم مدیری همچون جناب سلطانی ندیدم از لحاظ عدم گویای حقیقت با پرسنل شریف و عدم صداقت .